League Of Legends Soru ve Cevap

0

League Of Legends Soru ve Cevap

LoL ( League of legends ) soru cevap Temel olarak, bir sürü soru sorulup cevaplandığını birden çok kez görüyorum. Daha temiz sorular ve cevaplarını toplamaya çalışıyoruz, sıkça sorulan soruların bir listesini hazırlamaya başlayacağım.

I. Maddeler ve Auralar
II. İstatistikleri
III. hareket
IV. Çöpçatanlık ve Oyun Oynama

I. Maddeler ve Auralar

S: Öğeler nasıl çalışır? Yığını var mı?

C: Eşyadan gelen tüm istatistikler, BENZİN yetenekli olanlar haricinde istiflenebilir. Örneğin, Infinity Edge öğesinin istatistikleri şu şekildedir:

+80 DMG
+ 20% kritik
UNIQUE Pasif: Kritik vuruşlar% 200 yerine% 250 zarar görüyor.

İki Infinity Kenarını seçerseniz, şu istatistiklere sahip olacaksınız:

+160 DMG
+ 40% kritik
UNIQUE Pasif: Kritik vuruşlar% 200 yerine% 250 zarar görüyor.

LoL

Zararın ve kritik şansın eklenmesine dikkat edin, ancak Infinity Edge pasifinin UNIQUE olmasından dolayı birden fazla kez etkilenemezsiniz.

LoL Soru Cevap

S: Öğe auraları birlikte nasıl çalışır?

C: Eğer siz ve bir takım arkadaşı aynı öğeye sahipseniz, aura’dan iki kere etkilenmiş olursunuz. Örneğin, oyunun başında Mana Manipulator’ü satın alırsınız. Bu öğe kendinize ve yakınlardaki müttefiklerinize mana rejenerasyonu verir. Mana Manipulator’ü satın alan bir takım arkadaşıyla birlikte olsaydınız ikiniz de bu aura’dan iki kez etkilenirsiniz.

Bununla birlikte, Mana Manipülatörü olmayan üçüncü bir takım arkadaşınız olsaydı, yalnızca bir aura’dan etkilenirlerdi.

Aynı atmosferden en fazla iki kez etkilenebileceğinizi unutmayın. Bir kere elinde bir takım arkadaşı varsa, bir kere.

II. İstatistikleri

S: Cooldown reduction nasıl işler?

C: Cooldown azaltma ek olarak çalışır. Efendilerden% 9’luk bir cooldown azalması ve Stinger’dan (bir öğe oyun içi)% 10 oranında bir cooldown indirimi yaşarsanız,% 19’luk bir cooldown reduction olacaktır. Bununla birlikte, cooldown reduction HARDCAPS% 40’da. Bu,% 40’ın üzerinde bir cooldown azaltma elde edemediğiniz anlamına gelir.

LoL

S: Dodge nasıl çalışır?

C: Dodge’un nasıl çalıştığını göstermenin en iyi yolu bir örnektir; diyelim ki runelerinizde% 10 kaçma var.

% 10 kaçmak.

Ninja Tabi’yi toplayın, bu da% 11 kaçış verir.

% 11 kaçma +
(89 * .1) =% 8.9 kaçma

LoL Soru Cevap

Toplamda% 19.9’luk bir kaçma söz konusudur. (89’un önceki kaçma yüzdelerinin kalan yüzdesinden geldiğini unutmayın.)

Sonra% 20 kaçış veren Phantom Dancer’ı alırsınız.

% 20 kaçma +
(80 * .11) =% 8.8 kaçma +
(71.2 * .1) =% 7.12 kaçma

Toplamda% 35.92 kaçma.

S: Büyüleri atlatabilir misin?

C: Büyüleri atlatamazsın. Büyülerden zarar görmemenin tek yolu, bunlardan birinde bağışıklık kazanmaktır:

LoL

– Banshee’nin Peçe (her 30 saniyede bir büyüyü engeller)
– Sivir’in İmla Kalibi
– Morgana’nın Kara Kalkanı
– Yargıcın İşgöremezliği (diğerlerinin aksine, bir blok büyü hasarı verirken, yavaş da olsa ikincil bir şey olmalı)

S: Yaşam kalitesi nasıl işliyor? (Ezreal’e Kredi)

C: Hayat boyu zırhdan etkileniyor. 100’e kadar çarparsanız,% 20 oranında bir azalma gösterir, 80 vuruş yaparsanız,% 8 yaşam kapasitesine sahip olursunuz, 8 hp kazanırsınız. Lifesteal yığınları eklenebilir ve sert bir kapak yok. Bu,% 100’ün üstünde bir yaşam geçidi elde edebileceğiniz anlamına gelir.

S: Vampir nasıl çalışır?

C: Vamp büyü, yaşam biçimiyle neredeyse aynı olan bir istisna dışında çalışır: Birden fazla hedefi doğal olarak vuran bir yetenek (Tormented Soil veya Incinerate gibi) kazanılan sağlığın amaçları için otomatik olarak 1/3 oranında güçlüdür

LoL Soru Cevap

SORU: Zırh ve sihirli direniş nasıl işliyor? (Yapabileceğimden daha iyi çerçevelemek için Garek’e başvurun.)

Her 1 zırh, sizi öldürmek için aldığınız hasarın hit puanlarınızın% 1’i kadar uzadığı anlamına gelir. 100 zırhta sizi öldürmek için% 100 daha fazla hasar alır, yani çift hasar gerektirir, yani yarım hasar alırsınız. 300 zırhta% 25 hasar alıyorsunuz vb.

LoL

Sihirli direniş tamamen aynı şekilde çalışır, ancak büyülere karşı yapmaz. Zırh ve büyü direnci arasında hiçbir çakışma yoktur. (Örn. 500 Zırhın büyü üzerinde etkisi olmaz, 500 Sihir Dayanıklılığının olması fiziksel saldırılara herhangi bir etkisi olmaz)

S: Zırh penetrasyonu / MR penetrasyonu hangi sırada uygulanır?

LoL Soru Cevap

C: Üstten alta doğru

Zırh / MR Azaltma
Düz / Lineer Zırh / MR Penetrasyonu
% Bazlı Zırh / MR Penetrasyonu

S: Zırh / MR Penetrasyonu her şey üzerinde çalışıyor mu?

C: Neredeyse her şey. Son Whisper olmayan tek öğe. Son Whisper sadece şampiyonlara, kölelere ve canavarlara karşı ve yalnızca çarpma efektlerine uygulanan normal saldırılar veya büyüler karşısında çalışır. Başparmak hızında bir kural “Ondan yaşamaya devam edebiliyorsanız, Last Whisper bunu yapar”.

S: Zırhı veya büyü direncini 0’ın altına düşürür müsünüz?

C: Evet, 0’ın altına düşürebilecek tek şey Armor / MR Reduction. 0 armor / MR’a ulaştıktan sonra hem yüzdelik hem de düz penetrasyonun bir etkisi yoktur.

LoL

S: Bilmem gereken başka kapaklar var mı?

C: Saldırı hızı, saniyede 2.5 saldırıda sınırı buluyor.

S: Bu istatistiklerin tümünü nerede görebilirim?

C: Oyun sırasında, altta dört saldırı var (Saldırı, Yetenek Gücü, Hareket Hızı, Zırh). Dodge veya Magic Resis gibi diğer daha az yaygın istatistikleri görmek için.

III. hareket

S: Farklı bot seviyeleri ne kadar hareket katıyor?

C: Seviye 1 ekler 50, Seviye 2 ekler 70, Seviye 3 ekler 90, vb.

S: Hareket değiştiricileri nasıl çalışır? (Larias’a Kredi)

C: Birincisi, 300’lü üs hareketiniz var. İlk olarak botlar koyarsanız, önce her zaman çizme yapın, bu nedenle eğer çizmeleriniz varsa ekleyin.

LoL Soru Cevap

Diyelim ki bot kazanın 2. Bu 370 hareket. Ardından, öğelerden veya rünlerden veya ustalıklardan veya meraklılardan% 35 hareket hızı cilası elde edersiniz: 370, 1.35 veya 499.5 hareket hızı ile çarpılır. Hareket hızınızı etkileyen tek şey buysa, azalan getiri formülü devreye girer.

Şimdi, diyelim ki% 38 oranında yavaşlamışsınız (ok gibi). ORİJİNAL 499.5’e çarpılarak .62, 309.69 hareket hızı elde edilir. 309, azalan getirilerin üstünde veya altında değil, bu hızda kalırsınız.

LoL

S: Bu azalan hareketi ne döndürür? (Guinsoo Kredisi)

C: Her hareket noktası için 490’un üstünde olur, bu miktar% 50 oranında azaltılır. Dolayısıyla nihai hareket hızınız 748 ise, 490 + (748-490) * 0.5 = 604’e düşürülecektir. Her bir hareket noktası için 415’in üzerinde olursunuz,% 20 oranında azaltılır. Bu yüzden bütün modslardan sonraki hızınız 445 ise, 415 + 30 * 0.8 = 439 ile biterdiniz.

S: Yavaşlıyor mu?

C: Evet ve hayır. Maddelerdeki yavaşlar aralarında yığın oluşturmaz (Fage, Donmuş Mallet, Rylai’nin Kristal Selefi). Ancak, diğer tüm yavaşlar yığını.

Bonus hareket hızının azalıyor dönüşleri gibi, yavaşlama da 210’dan ve altındaki azalan getirilere sahiptir.

IV. Çöpçatanlık ve Oyun Oynama

S: Büyülü bir saldırı olarak sayılan şey ne fiziksel saldırı sayılır?

C: Genel kural, otomatik saldırıların (bir düşmana sağ tıkladığınızda) fiziksel ve büyü (Q, W, E, R ile atılır) büyülü olmasıdır. Ancak, bu kuralın istisnaları vardır. Ashe’nin Frost Arrow örneğinde hala fiziksel hasar görüyor gibi görünse de, yavaşlayan etki büyülü. Morgana’nın Black Shield’i açıkken (büyülü hasarları engelliyorsa) saldırıdan hala hasar alırsınız, ancak yavaşlamıyorsunuz. Diğer önemli bir istisna, hem kaçılacaktır (yalnızca fiziksel saldırılarla gerçekleşebilir) hem de Morgana’nın Kara Kalkanı tarafından emilebilen Gangplank’ın Parley’idir.

LoL

S: Kuleleri nasıl çalışır?

C: Kule agregası nispeten açıktır. En yüksek öncelikten en düşük önceliğe (bu gözlemlenir, mutlaka% 100 her zaman doğru değildir) gidiyor:

1. Düşman şampiyonu dost canlısı şampiyonlara zarar veriyor
2. Diğer düşman birimleri (Ralli bayrağı, Teemo mantarları)
3. En yakın düşman köleleri
4. En yakın düşman şampiyonu

Bir kule bir şampiyona saldırmayı seçti, hedefi menzilden çıkarmadıkça veya hedeflenemez hale gelmedikçe herhangi bir nedenle değiştirmeyecektir.

LoL Soru Cevap

Kuleler hakkında bilmeniz gereken diğer önemli şey, kahramanlara saldırdıklarında, zararlarını yavaş yavaş artırdıklarıdır. Ör: Kulenin 100 hasar verdiğini, atış başına% 10 arttığını ve% 155’le çarpıldığını varsayacağız. Şampiyon kulesi tek başına dalış yaparsa ve tüm kule vuruşlarını alır, şöyledir:

LoL

85 hasar (standart% 85’den başlar)
95 hasar (% 10 arttı)
105 hasar (% 10 arttı)
115 hasar (% 10 arttı)
125 hasar (% 10 arttı)
135 hasar (% 10 arttı)
145 hasar (% 10 arttı)
155 hasar (% 10 arttı)
155 hasar (hasar maxed)

Kule, şampiyonlar arasındaki hedefleri değiştirdiğinde, hasar bunun üstündeyse% 125’e düşecektir. Önceki örneği kullanarak:

85 hasar (standart% 85’den başlar)
95 hasar (% 10 arttı)
105 hasar (% 10 arttı)
115 hasar (% 10 arttı)
125 hasar (% 10 arttı)
135 hasar (% 10 arttı)
145 hasar (% 10 arttı)

* Kuleler Champion B’ye geçer *

125 hasar (% 125’e düşürülmüş standart)
135 hasar (% 10 arttı)
145 hasar (% 10 arttı)
155 hasar (hasar maxed)

Bu hasar artışının ortadan kalkmasının tek yolu kulenin minionuna çarpması veya 4 saniye boyunca saldırı yapmamasıdır.

S: Elo nasıl çalışır? Bu ne demek? Nereden görebilirim?

C: Elo, LoL’de kullanılan sıralama sistemidir. İşe yarayan yol, bir takımla eşleştiğinizde takımınızın Elo’ya göre kazanması veya kaybetmesi beklenmesi beklenir.

Ör.

Takım A – 1250 Elo Sıralaması
B Takımı – 1350 Elo Sıralaması

Bu senaryoda, B Takımının kazanması bekleniyor. Kazanırlarsa, Elo’yu daha az kazanacaklardır, çünkü onlar daha güçlü bir ekip oluyorlardı.

A Takımı – 1250 -> 1242
B Takımı – 1350 -> 1358

Bununla birlikte, A Takımı kazanması durumunda, normalden çok puan kazanacaktı, çünkü bu bir üzgüntü.

Takım A – 1250 -> 1263
B Takımı – 1350 -> 1337

Bunun, tüm ekibin kendi Elo’su varmış gibi davrandığına dikkat edin; gerçekte olan şey, bir takımın Elo’sunun içerideki oyunculara ve diğer faktörlere bağlı olarak değerlendirilmesidir. Örnek olarak:

Bu oyuncularla önceden hazırlanmış ürünler gelir:

Noob – 1000
N0ob – 1000
Noobie – 1000
Yeni Başlayanlar – 1000
Newskis – 1000

LoL

Şimdi, bu takımın havuza koyulduğunda 1000 puan puanı yok. Ne olur; hafif bir değişiklik (25 ile 200 puan arasında)

LoL Soru Cevap

çünkü bunlar önceden yapılmış ve basit barlardan daha güçlü olması bekleniyor. Yani, tüm oyuncular 1000 sıralamasına rağmen gerçek takım muhtemelen 1100-1150 sıralanır.

Normal oyunlardan ELO sıralamanızı görmek için herhangi bir yol yoktur. Fikir, çöpçatanlığın eğlencelidir ve kaybetmekten endişelenmemelisiniz. Oyunlar sıraya girdiğinde, merdivenlerin ve rekabet oyunlarının gösterileceği yerler bunlar.

SORU: IP kazancı nasıl hesaplanır?

C: Kazanma veya kaybetme durumunuza bağlı olarak belirli bir miktarda IP elde edersiniz (kazanan size daha fazla verir). Bununla birlikte, aynı zamanda birkaç başka değiştirici de bulunmaktadır. Günün ilk kazananıysa, 150 bonus IP elde edersiniz (böylece günde en az bir kere kazanmaya çalışın!). Oyunu kısa bir süre içinde kazanırsanız, biraz bonus alırsınız. Tersine, eğer kaybederseniz, ancak oyun bir saat sürdüyse, iyi mücadele için IP kazanırsınız. Buna ek olarak, ayrılmadan oyun çizgileri oynamak için ekstra IP elde edersiniz. Sonra, eğer bu yeterli değilse, Riot Mağazasından her zaman çifte IP artırmayı deneyebilirsiniz.

LoL

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.