Genel Online Oyunlar

LoL Oynanış ve Takım Maçları

LoL Oynanış ve Takım Maçları

S: Büyülü bir saldırı olarak sayılan şey ne fiziksel saldırı sayılır?

C: Genel kural, otomatik saldırıların (bir düşmana sağ tıkladığınızda) fiziksel ve büyü (Q, W, E, R ile atılır) büyülü olmasıdır. Ancak, bu kuralın istisnaları vardır. Ashe’nin Frost Arrow örneğinde hala fiziksel hasar görüyor gibi görünse de, yavaşlayan etki büyülü. Morgana’nın Black Shield’i açıkken (büyülü hasarları engelliyorsa) saldırıdan hala hasar alırsınız, ancak yavaşlamıyorsunuz. Diğer önemli bir istisna, hem kaçılacaktır (yalnızca fiziksel saldırılarla gerçekleşebilir) hem de Morgana’nın Kara Kalkanı tarafından emilebilen Gangplank’ın Parley’idir.

LoL

S: Oyun Kuleleri nasıl çalışır?

C: Kule agregası nispeten açıktır. En yüksek öncelikten en düşük önceliğe (bu gözlemlenir, mutlaka% 100 her zaman doğru değildir) gidiyor:

1. Düşman şampiyonu dost canlısı şampiyonlara zarar veriyor
2. Diğer düşman birimleri (Ralli bayrağı, Teemo mantarları)
3. En yakın düşman köleleri
4. En yakın düşman şampiyonu

Bunun karmaşıklaştığı yerlerde insanlar ‘kule hokkabazlığı’ hakkında konuşmaya başlarlar. Ne olur ki iki şampiyon (A ve B) kulesi yakınındaki bir düşmana saldırıyor (şampiyon C). Şampiyon A, C’ye zarar verir ve kule ona saldırmaya başlar. A şampiyonu A’nın C’ye zarar vermeyi bırakması ve B şampiyonu C’ye zarar vermeye başlarsa, kule, A’nın ölmüş ya da menzili dışında olana dek A’yı hedeflemeye devam etmesine rağmen, hedefleri A’dan B’ye geçirecektir.

LoL

Kuleler hakkında bilmeniz gereken diğer önemli şey, kahramanlara saldırdıklarında, zararlarını yavaş yavaş artırdıklarıdır. Ör: Kulenin 100 hasar verdiğini, atış başına% 10 arttığını ve% 155’le çarpıldığını varsayacağız. Şampiyon kulesi tek başına dalış yaparsa ve tüm kule vuruşlarını alır, şöyledir:

85 hasar (standart% 85’den başlar)
95 hasar (% 10 arttı)
105 hasar (% 10 arttı)
115 hasar (% 10 arttı)
125 hasar (% 10 arttı)
135 hasar (% 10 arttı)
145 hasar (% 10 arttı)
155 hasar (% 10 arttı)
155 hasar (hasar maxed)

Kule, şampiyonlar arasındaki hedefleri değiştirdiğinde, hasar bunun üstündeyse% 125’e düşecektir. Önceki örneği kullanarak:

85 hasar (standart% 85’den başlar)
95 hasar (% 10 arttı)
105 hasar (% 10 arttı)
115 hasar (% 10 arttı)
125 hasar (% 10 arttı)
135 hasar (% 10 arttı)
145 hasar (% 10 arttı)

LoL

* Kuleler Champion B’ye geçer *

125 hasar (% 125’e düşürülmüş standart)
135 hasar (% 10 arttı)
145 hasar (% 10 arttı)
155 hasar (hasar maxed)

Bu hasar artışının ortadan kalkmasının tek yolu kulenin minionuna çarpması veya 4 saniye boyunca saldırı yapmamasıdır.

S: ELO nasıl çalışır? Bu ne demek? Nereden görebilirim?

C: ELO, LoL’de kullanılan sıralama sistemidir. Çalışma şekli, bir takımla eşleştiğinizde takımınızın ELO’ya bağlı olarak kazanması veya kaybetmesi beklenmesi beklenir.

Ör.

A Takımı – 1250 ELO Sıralaması
B Takımından – 1350 ELO Sıralaması

Bu senaryoda, B Takımının kazanması bekleniyor. Kazanırlarsa, daha güçlü bir ekip oldukları için daha az ELO kazanacaklardır.

LoL

A Takımı – 1250 -> 1242
B Takımı – 1350 -> 1358

Bununla birlikte, A Takımı kazanması durumunda, normalden çok puan kazanacaktı, çünkü bu bir üzgüntü.

Takım A – 1250 -> 1263
B Takımı – 1350 -> 1337

Bunun, tüm ekibin kendi ELO’su varmış gibi davrandığına dikkat edin; gerçekte olan şey, bir takımın ELO’sunun içerideki oyunculara ve diğer faktörlere bağlı olarak değerlendirilmesidir. Örnek olarak:

Bu oyuncularla önceden hazırlanmış ürünler gelir:

Noob – 1000
N0ob – 1000
Noobie – 1000
Yeni Başlayanlar – 1000
Newskis – 1000

Şimdi, bu takımın havuza koyulduğunda 1000 puan puanı yok. Ne olur, çünkü bir premade oldukları ve basit publardan daha güçlü olması beklenen, hafif bir değişiklik (sanırım yaklaşık 25 ila 200 puan) alıyorlar. Yani, tüm oyuncular 1000 sıralamasına rağmen gerçek takım muhtemelen 1100-1150 sıralanır.

LoL

Normal oyunlardan ELO sıralamanızı görmek için herhangi bir yol yoktur. Fikir, çöpçatanlığın eğlencelidir ve kaybetmekten endişelenmemelisiniz. Oyunlar sıraya girdiğinde, merdivenlerin ve rekabet oyunlarının gösterileceği yerler bunlar.

SORU: IP kazancı nasıl hesaplanır?

C: Kazanma veya kaybetme durumunuza bağlı olarak belirli bir miktarda IP elde edersiniz (kazanan size daha fazla verir). Bununla birlikte, aynı zamanda birkaç başka değiştirici de bulunmaktadır. Günün ilk kazananıysa, bonus IP’lerin büyük bir bölümünü elde edersiniz (böylece günde en az bir kere kazanmaya çalışın!). Oyunu kısa bir süre içinde kazanırsanız, biraz bonus alırsınız. Tersine, eğer kaybederseniz, ancak oyun bir saat sürdüyse, iyi mücadele için IP kazanırsınız. Buna ek olarak, ayrılmadan oyun çizgileri oynamak için ekstra IP elde edersiniz. Sonra, eğer bu yeterli değilse, Riot Mağazasından her zaman çifte IP artırmayı deneyebilirsiniz.

LoL

Zileas’ın Çöpçatanlığı

Özet:
Sistem, kimin çarptığına ve kimin için kaybettiğine dayandığını tahmin eder. 50/50 şansınız olduğunu düşündüğünüz yerlerde maç yapmaya çalışır.

Önceden yapılmış takımların bir avantajı olduğunu bilir, bu yüzden önceden hazırlanmış bir takımdasınız size daha sert rakipler verir. Önceden hazırlanmış takımları vs solo oyuncuların adil olarak eşleşmelerini sağlamak için fantezi matematik yaptık. İki matematik Doktora tarafından bile yürüttüm ve mantıklı olduğunu söylediler!

Detaylar:

Çöpçatanlık sistemimizin nasıl çalıştığını bir çok kişi sormuş ve biz de maç seçme konusundaki yanlış anlamaları ilerleten bir çok mesaj gördük.

Temel kavram, zaman içindeki sistemin bir oyuncunun ne kadar güçlü olduğunu ve sizi aynı güçteki insanlarla oyuna sokmaya çalıştığıdır. Mümkün olduğunca oyun, aynı beceriyi kullanan oyuncular arasında madeni paralar şeklinde olan eşleşmeler oluşturmaya çalışır.

LoL

Sistemin temel öncelikleri şunlardır:
1) Yeni başlayanlara deneyimli oyuncuların yardımıyla koruma.
2) Adalet ve rekabetçi müsabakalar yaratmak
3) Bir maç bulma. Ne kadar beklerseniz, # 1 ve # 2 daha az önemli önceliklerdir.

Eşleşmeler nasıl yapılır?

İlk olarak, sistem sizi uygun havuza koyar? Temel olarak oyun türüdür (genel olarak normal oyunlar, solo / ikili sıralanır, 5 kişilik takım, diğer oyun modları, vs.).

Havuz bir kez havuzda, maçları bulmaya çalışmaya başlar; hedefi, takımların eşit olduğu ve her ikisinin de kazanma şansınız% 50 olduğu bir maç almaktır.

1. Adım: Gücünüzü belirleyin:

Sıraya girdiyseniz, yalnızca kişisel puanınız olur (puanlanan takım için derecelendirilmiş takım değerlendirmesi, normal oyunlar için normal oyun derecelendirmesi).
Önceden hazırlanmış bir takımdaysanız, puanlama sizin ve takım üyelerinin ortalamasıdır ve ayrıca daha önce karşı karşıya kaldıklarından emin olmak için önceden yapılmış türüne göre bir artış sağlar, yapılan bir avantaj. Bu bonus, yüz binlerce oyun sonucunda yaptığımız bir grup araştırmadan hesaplanır ve bir takımda avantajın ne kadarının olduğunu hesaplar. Sahne düzenlemelerinin arkasında da, profesyoneller ile eşleştirilmiş yeni başlayanlar gibi şeyler için bazı şeyler yaparız.

LoL

2. Adım: Uygun rakiplerinizin kim olduğunu belirleyin:
Başlangıçta, sistem size yalnızca derecelendirilmiş derecelendirme temelli çok benzer oyuncularla eşleşir. Sonunda, sana sonsuza kadar uyumak istemediğin için daha az ideal eşleşme olanağı verir.
Yenidoğanlar bazı özel koruma alır ve genellikle diğer yeni başlayanlara göre eşleştirilir.

3. Adım: Bir eşleşme bulun:
Sonuçta, sistem ilgili herkes için adil bir maç buluyor ve oyuncuları oyuna sokuyor.
Sistem daha sonra% 50 olasılıkla iki takım kazanmak için ekibin dengesini sağlamaya çalışıyor. Sistemin oluşturduğu oyunlara göre çok az oyuncu bulunan orta-beta havuzumuzda, sistem tarafından oluşturulan oyunların çoğunluğunun son derece adil olacağını tahmin eden ekipler vardı (kazanmak için oranların% 55’ten fazla olmadığı hiçbir takım yoktu). Serbest bırakma işleminde, zamanın% 98 + ‘inin, hiçbir takımın sistem tarafından kazanılma şansının% 55’ten daha yüksek olduğunu düşünmediği oyunları göreceğimizi umuyoruz. Bunun nedeni, sisteme küçük miktarda oyuncu eklenmesi, yapılan maçların kalitesini dramatik bir şekilde artırıyor ve daha çok insanın, açık beta sürümünden daha çok oynamasını bekliyoruz.

Reytingim zamanla nasıl ölçülür?
Elo sisteminin değiştirilmiş bir sürümünü kullanıyoruz. Elo sisteminin temel noktası, oyun sonucunu tahmin etmek için iki oyuncu derecelendirmesini karşılaştırmak için matematiğin kullanılmasından mıdır? Bob, Jim’in% 75’ini kazanacak mı ??

LoL

Oradan oyun oynanır. Eğer kazanırsan puan kazanırsın, kaybedersen puanları kaybedersin. Kazanmak şaşırtıcı mıydı ?? (yani sistem kaybolacağınızı düşünüyor) kazandığınız puan daha büyük. Ayrıca, daha yeni bir oyuncuysanız puanlarınızı daha hızlı kazanırsınız ve kaybedersiniz, böylece beceri seviyenizi daha hızlı bulursunuz. Zamanla, iyi oyuncular, sistemin beklediğinden daha iyi performans gösterdiğinden, sistem doğru kazanç tahmin edinceye kadar kazanacağına karar verir.
Bunu takım kullanımı için değiştirdik ve temelde kavram, takımda kim olduğuna dayanan bir takım elo elde etmeniz ve kazanırsanız, takımdaki herkesin daha iyi olduğunu farzediyordu ?? tahmin ve kazanç puanları daha. Bununla ilgili bazı sorunlar var, ancak özellikle insanlar maddi önlemleri biraz kullanırsa, genellikle işe yarıyor.

Başladığınızda elo derecelendirmenizi doğru yönde çevirmek için insanların daha hızlı olması gereken yere ulaşması için birkaç küçük şey de yaparız.

Tipik bir newb’den çok daha yetenekli oyuncuları belirlemek için çeşitli tescilli yöntemler kullanıyoruz ve bunu fark ettiğimizde puanlarını sahnenin arkasında bir demet kadar önyükledik.
Seviyeleri kazanmak, elo derecelendirmesini çok artırır. Bu ayrıca, seviye 30 summoner’ların düşük seviyeli summonerlerden ayrılmasına yardımcı olur.

Elo sisteminin teorik düzeyde nasıl çalıştığına dair daha fazla bilgi için şu adresten okuyabilirsiniz:
LoL

Öyleyse, hazır takımlar vs sololarla nasıl başa çıkacağınızı nasıl buldunuz?
Bazı çöpçatanlık havuzları, 5 adam öncesi madenlere karşı 5 adam öncesi maddesine (sıralı oyunlar, vb.) Izin vererek bunu tamamen önlemektedir.

Diğerleri maden öncesi ve soloları serbestçe karıştırırlar ve bu durumlarda adil olmak için birkaç yüz binlerce oyun üzerinde analiz yaparak, insanların beceri avantajından ne kadar yararlandığını tespit ettik. Önceden yapılmış bir avantajın ne kadarının önceden yapılmış (yani 2,3,4,5 kişilik) boyutundan katılımcıların yeteneklerine, artı ve newb kombinasyonları, ayrıca kullanılması gereken diğer daha ince faktörler.

Bu avantajları bulduktan sonra, adil bir eşleşme yapmak için derecenizi bir ekip tarafından artırmamız gerektiğini ve uygun matematiksel açıdan uygun ayarlamayı uygulamanız gerektiğini biliyoruz. Bazı durumlarda bu sonuçlar çok şaşırtıcı (istatistiklerde hala doğru görünürken)

LoL

Kesin değerler vermeyeceğiz, çünkü bunlar ticari sırlar, biz şunu söyleyebiliriz:
5 kişilik ön-madesler, yalnız kuyrukçılardan orta derecede daha güçlüdür.
Kısmen öncesi madenler sadece biraz avantajlıdır.
Uzmanlar çok fayda sağlarken Newbs önceden hazırlanmış olmaktan çok fayda görmez.

Tamam, tamam, neden niçin pre-mades ile maç öncesi maç yapıyorsun?
Bunun birkaç nedeni var:
Sistemin beceri derecelendirmenizi çok daha hızlı bulmasını sağlar, böylece adil eşleşmeleri daha hızlı bulursunuz. Bu işe yarıyor, çünkü eğer önceden yaparsanız, miktarını azaltıyor ?? Kötü? veya ?? iyi? Takım arkadaşlarınızla ilgili şans sizi kazanmanıza ya da kaybetmenize neden olur. Önceden hazırlarsanız, yeteneklerinizle ilgili insanlarla bir araya gelirsiniz ve sizi daha çok raslantı yapan takım arkadaşları kazanır / sizi mahveder, böylece oyunuz doğru bir değere gelir, çünkü her oyun sonucundan daha fazlası sizin ve takımınızdan daha fazladır. Beceriye yakın olan arkadaşın.
İnsanlar arkadaşlarıyla kolayca oynamalarını istiyorlar, çünkü daha eğlenceli olacaklar ve 2 takımın hepsinden 5v5 çöpçatanlık havuzuna ya da 3 kişilik takımlara sahip olamazsınız? Çalışması için bir karışıma ihtiyacınız var. Çünkü eğlenceli bir beş adam dahil etmeyi seçtik ?? Sonradan yeterince büyük havuzumuz varsa, 5 kişilik premades’leri kısmi pre-mades’lerden ayırmalıyız ?? ancak elimizde olan veriler bu maçların adil olmasını pek de kazanamayacağını gösteriyor, bu aynı olacak.

LoL

Diğer Sık Sorulan Sorular:

S: Puanımı belirlemek için ne kadar öldürdüm, vb. Gibi diğer küçük ayrıntıları neden eklemiyorsun?
C: Çünkü bu renklendirilebilir ve bunun ne kadarının bir gank şampiyonu (örneğin, Twitch veya Master Yi gibi) oynadığınızı ve bunun ne kadarının iyi olduğunuzu anlamanız zor. Ayrıca, kazanmaktan ziyade çok fazla düşman ürettikleri uzun oyunları oynamalarını isteyen oyunculara teşvik ediyor. Kazanma konusunda olabildiğince çok ölçüm ve teşvik uygulayarak, eğlenceli olmayan ve derecelendirme sürecini karıştıran yan davranışlardan kaçınırız.

S: Arka arkaya birkaç oyun kazandım, şimdi imkansız bir maça çıkacağım, değil mi?
C: Tam olarak değil. Reyting artacak, bu nedenle daha sert ve daha sert rakipler alacaksınız? ama 50/50 kazan / kayıp yaparsan umrumda değil, oy verme sonuçlarının doğru tahmini olduğu derecelendirmenin sadece olması gerekiyor. Sonunda sınırınıza ulaşacaksınız ve kabaca 50/50 kazanımı kaybedeceksiniz. Ortalama ortalamanın üstünde olan oyuncular 50/50 oranından biraz daha iyi bir performans sergilerler çünkü onlardan aşağıda daha fazla oyuncu vardır, dolayısıyla maçlar yapıldığında biraz aşağı doğru eğilimlidirler. Sıralamamızın üstünde bulunan uzman oyuncular için, çoğunlukla% 90 kazanma oranlarıyla oynayacaklar.

LoL

S: WoW alanlarında olduğu gibi kalıcı takımları nasıl yapacaksınız?
C: Bu MÜKEMMEL bir yaklaşım ve daha iyi bir çöpçatanımı sağlayacaktır. Bunları eninde sonunda yapacağız ve benzer amaçlarla kendi geliştirdiğimiz yeni yöntemleri kullanacağız. Ekipleri özgürce yaratmanıza / yok etmenize izin verirken, genel olarak ne kadar iyi olduğunuzu (örneğin kişisel derecelendirme) anlamak için ayrıntılı şeyler yapmamız gerekecek. Bu büyük bir projeydi, ama biz gerçekten heyecanlıyız.

S: Ben sersem leaveriyim. Bir pislik tabancısı olarak bu sistemi kullanabilir miyim?
C: Hayır. Ekip sonucuna göre elo ayarlamasına katılırsınız. Gitip gitmene gerek yok, ekibiniz kazandıysa, puan kazanırsınız, eğer takımınız kaybolursa, puan kaybedersiniz. Bununla birlikte, kurtçuk olduğunuz için diğer cezalara çarptırılırsınız. Bunun nedeni, ayrılan insanların olmasını ya da sistem üzerinde garip etkilere neden olmasını hesaba katan çeşitli tedbirlerin olmasıdır. Örneğin, ayrılırsanız takım arkadaşlarınızın derecelendirmesini düşürürsek, oylarını korumak için ayrılabilirsiniz. Size kazansalar dahi bir ceza vermiş olsaydık, zaman içerisinde tüm sistem puanını düşürürdük, çünkü yenilere tamamen profesyoneller girerdi. Her şeyin ötesinde, sistemin “sıfır” olması gerekir (böylece bazı enflasyon vardır, ancak bir limit vardır). Aksi halde, tuhaf şeyler olur.

LoL

Related posts

World Of Tanks Kolay Kredi Kasma

Admin

LoL Ban Sistemi Nedir? Nasıl Çalışır ?

Admin

LoL Sihirdarların Bilmesi Gerekenler

Admin

Leave a Comment

kartal escort alanya Escort ataşehir Escort konya escort porno video manavgat escort