• Home
  • Genel
  • LoL Mavi Öz Nedir ? Nasıl Bulunur ?
Genel Online Oyunlar

LoL Mavi Öz Nedir ? Nasıl Bulunur ?

LoL Mavi Öz Nedir ? Nasıl Bulunur ?

LoL Mavi Öz veya ÖZ simgesi veyahut Mavi öz, Şampiyon içeriğinin kilidini açmak için kullanılan birincil para birimlerinden biri, diğeri Riot Puanlandır. Mavi öz, şampiyon kapsüllerinde yer alan ve kapalı hale getirilirken verilen şampiyon parçaları, parçalamadan elde edilebilir.

LoL Mavi Öz , 2016 yılının başında, şampiyonların kilidini açmak için IP simgesi IP harcamayın bir yolu olarak ilk kez piyasaya çıktı. Ardından, V7.22 yamasındaki Etki Noktaları IP simgesi ile birleştirildi.

LoL

LoL Mavi Öz Kullanımı

LoL Mavi Öz aşağıdakiler için kullanılır:
Şampiyon satın alın (Store veya Şampiyon Kırıkları ile).
Hextech Crafting gizemi şampiyon parçalarını satın alın.
Ek rün sayfaları satın alın.
Şampiyon ustalığını 6.ve 7. seviyelere yükseltin.
Satılınca renkleri satın alın.
Essence Emporium’da özel içerik satın alın.
Summoner adınızı değiştirin.

LoL Mavi Özü Kazanmak

Ana madde: Deneyim (summoner)
5 numaralı summoner seviyesinden başlayarak, şampiyon kapsülleri, seviyeli yarışlarda verilir ve BE kazanmak için canlandırılabilen, 7 günlük kiralık olarak etkinleştirilebilen veya şampiyonun kalıcı olarak kilidini açmak için yenilenebilen şampiyon parçaları içerir.
Bir kapsülden verilen toplam BE, minimum BE simgesi 820 ve maksimum BE simgesi 1260 ile belirlenebilir. [1] [2] [3]
BE simgesi BE olduğu için, her bir kırık, şampiyonun satın alma maliyetinin% 20’si kadar püskürtülebilir. Bir bezin yükseltilmesi BE simgesi BE olduğu için şampiyonun satın alma maliyetinin% 60’ına mal olur.
İlk olarak, bizi başlatmak için birkaç temel çizgi.
Bir Tesviye Kapsülü, 720, 900, 960 veya 1,240 BE değerine sahip şampanya parçalarını içerir. (Düşme oranları temel alınarak ortalama değer 910’dur)
Bir Milestone Kapsül (her 10 seviye) 1,980, 2,160 veya 2,220 değerindeki şampanya parçalarını içerir. (Düşme oranları temel alınarak ortalama değer 2,120’dir)

LoL

Günün ilk galibiyeti 150 IP değerinde ve şu an 575 XP değerinde.

Kazandığınız PVP SR’nin 37 Minute Oyunu ~ 100 IP değerinde ve şu anda 251 XP değerinde.

Kaybettiğiniz PVP SR’nin 37 Dakikalık Oyunu ~ 67 IP değerinde ve şimdi 205 XP değerinde.
Bütün bunları göz önünde bulundurarak iki örnek vakaya göz atalım:

Carl Casual her gece iki oyun oynuyor. O birini kazanır ve Günün İlk Kazanmasını alır ve sonra diğerini kaybeder.
Hardcore Henrietta her gece 12 maç oynuyor. Altı galibiyet, altı kaybeder ve Günün İlk Kazanma Günü olur.

LoL Mavi Özü Kazanmak

Carl, 6 maçtan ve 3 Günün Galibiyetinden sonra 31’e yükselecek. Eski dünyada ~ 801 IP kazanmış olurdu. Şimdi, ya 720 (En kötü düşüş), 900, 960 ya da 1.240 mavi özü kazanacak. (DÜZENLEME: Bir galibiyet olan 6. maç, günün kazanımı olmadan düzeye kadar yeterli sayıda XP veriyor, bu nedenle matematik görünüyor. Teknik olarak, XP gününün 6 maçı ve 2 galibiyet seviyesi)

Henrietta, 9 maçtan ve günün 1 Kazanasından sonra 31’e yükselecek. Eski dünyada ~ 885 IP elde ederdi. Şimdi 720 (en kötü düşüş), 900, 960 ya da 1.240 mavi özü kazanacak.

LoL

Biraz daha Carl ve Henrietta ile sopalım. Uzun bir süre oynamaları durumunda ne olur?

Carl 39 düzeyinde isabet ettiğinde, eski sistemde ~ 7,358 IP toplam kazanırdı. Şimdi (eğer her rulo% 0.005 oranında kötü ise) 6,480 mavi özü, 8,190 mavi özü (ortalama rulolar) veya 11,160 mavi özü (her rulo mükemmel olursa)

Henrietta 39. seviyeye çıktığında, eski sistemde ~ 8.381 IP toplam kazanırdı. Şimdi (her rulo kötü ise% 0,005) 6,480 mavi öz var, 8,190 mavi öz (ortalama rulo) veya 11,160 mavi öz (eğer her rulo mükemmelse)

Ama şimdi kilometre taşı atmak üzere. Seviye 40’da çok daha büyük bir kutuya sahip olacaklar. Yani:

Carl 40. seviyeye çıktığında, eski sistemde ~ 8.309 IP kazanmış olurdu. Şu anda 8,460 mavi özü var (her rulo% 0.002 ise kötü), 10.310 mavi öz (ortalama rulo) veya 13.380 mavi öz (her rulo mükemmel olursa).

Henrietta 40. seviyeye çıktığında ~ 9.383 IP elde etti. Şimdi 8,460 mavi özü var (her rulo% 0.002 ise kötü), 10.310 mavi öz (ortalama rulo) veya 13.380 mavi öz (her rulo mükemmel olursa).

LoL

Bu nedenle, açtığınız her kutunun en kötü durumda olması ihtimal dahilinde olan yeni dünyada biraz daha kısa sürebilirsiniz. Fakat çoğu oyuncu bir miktar daha iyi durumda kalır.

LoL Mavi Öz

Ve bu bir daha fazla düşünmeden ÖNCE. Diyelim ki, DE’nin 1.240 Mavi Esans için bir Jinx kırması bıraktın. Jinx’in kilidini açmanız gerekiyorsa, Shard’ı ekstra% 20 indirim elde etmek için kullanabilirsiniz. Bunun anlamı, 6.300 Blue Essence ödemek yerine, yalnızca 3.780 ödüyorsunuz ve parçayı kullanıyorsunuz demektir. Bu şampiyona ihtiyacınız varsa, temelde çifte BE değeri elde edersiniz. Böylece, tüm şampiyonların kilidini açmak isteyen yeni bir oyuncuysanız, ihtiyacınız olan bir şampiyonun her düşmesi durumunda, IP / BE kazançınızı daha da arttırmış bulunuyoruz.

Umarım bu, yeni sistemde ilerlemek için neler bekleyebileceğinize ışık tutar. Gördüğünüz gibi, dürüst olmak gerekirse mümkün olan en iyi deneyimi yapmak istiyoruz ve her şeyin iyileştirildiğinden emin olmak istiyoruz. Şampiyona ihtiyaç duyarsanız, onlara bir ton daha hızlı kazanıyorsunuz ve bu yeni ücretsiz rünleri de içermiyor. Bu söyleniyor, biz de geri bildirim almak ciddiye. Tüm geribildirimleri okumak ve çalışmalarımızı üç kez kontrol etmek, iyileştirmeye yer buluyoruz.

Seviyelendirici göğüsten gelen 720 damlası bize düşük geliyor, bu yüzden onu 810’a kadar çarpacağız (Henrietta’nın en kötü durumunu 40 düzeyinde 9,270 mavi öz ve ortalama 10,580 olarak değiştireceğiz). Bu değişiklik önümüzdeki 24 saat içinde canlı yayınlanacak.

Bu yüzden bize geri bildirimde bulunmaya devam edin. Umarız yeni tesviye sisteminden gerçekten zevk alırsınız, ancak yapmazsanız bize bildirin. Teşekkürler, harika bir sezon öncesi var!

Hey Millet! Son birkaç günde, yeni tesviye ve ödül sistemleri hakkında bir sürü soru ve iyi bir geri bildirim aldık.

LoL Mavi Öz

Görüşlerinize yanıt olarak, FWotD bonusundaki bazı XP’yi Blue Essence’ye dönüştürüyoruz.
1-30 tesviye işleminin şimdi nasıl işlediği ve tesviye işlemini herkes için daha kolay hale getirdiğimiz hakkında konuşacağız.
30 ve üzeri tesviye eğrisini inceleyeceğiz ve dengeleme kazanç oranını uzun vadede daha yüksek yapacağız, böylece yüksek bir seviyeye ulaştığınız için cezalandırılmış gibi hissetmeyeceğiz.
Aynı zamanda bir değişiklik yaptık: Bu haftanın başında yağma kasaları üzerindeki minimum değeri yükselttik. Olası en düşük düşüş 720 BE değerinde idi, ancak şimdi 810 BE.

LoL

GÜNÜN İLK GALİBİYETİ
İlk olarak, Günün İlk Kazanma Oranı (FWotD) bonusuyla ilgili konuşmalısınız. Birkaçınızdan daha fazlasını, seviyeleri arasında iken mavi özü elde etmenin bir yolunu istediklerini gördük, aksi halde erişemeyeceğiniz şampiyonları satın alabileceksiniz.

Buradaki planımız, Günün İlk Kazanma Güncüsü’ndeki XP’nin bir kısmını düz mavi öz haline dönüştürmektir. Sistem başlatıldığında, FWotD 575 XP sağladı. Bu değişikliği gönderirken (bunun yerine yama 7.23 sırasında bir nebelasyon yapmayı hedefliyoruz) 50 BE ve 400 XP verelim.

1-30 YÜKSELTME HIZI
Şimdi hemen nasıl herkes için 1-30 seviyelendirmeyi daha hızlı hale getirdiğimize bir göz atalım. Yeni oyuncuların tesviye eğrisi ve 1-30 arasındaki tesviye sırasındaki deneyimleri hakkında bazı kaygılar gördük. Yeni sistemdeki belli seviyeler arasında tırmanmak XP daha fazla XP gerektirir, ancak bu değişiklik bile, seviyeleme daha da hızlıdır. Nasıl çalıştığını anlamak için, ayrıntılı olarak inceleyelim.

Seviye 30’a erişmek ortalama 178 oyun aldı (bu tabii ki oyun uzunluğuna ve performansına göre değişir).

Yeni tesviye sisteminde ortalama bir oyun 192 XP verir. Buna ek olarak, Günün İlk Kazanması, 15. seviyede XP vermeye başlar. Bu, karşılaştırmak biraz zorlaştığı yerdir. Daha fazla FWotD alırsanız, daha az toplam oyun sürer. Tahminlerimiz tipik bir oyuncunun oynamış oldukları her dört oyun için bir kez FWotD aldığını söylüyor ancak ayrıca her altı oyun ve her sekiz oyun için de sadece FWotD’yi elde ettiğinizde neler olacağına bakalım.
Her dört maçta FWotD kazanan tipik bir oyuncuysanız, çok daha hızlı olan seviye 30’a 152 oyun sürer. Her altı maçtan sonra FWotD alırsanız, 166 maç alır. Her sekiz oyun için bir kez FWotD alan nadir, süper hardcore bir oyuncuysanız, 1-30 saatlik bir seviyeye çıkmak için size 174 oyun kaldıracaktır.

LoL

Yani. Bu, hemen hemen herkes için yeni sistemde 1-30’luk seviyelendirmenin daha hızlı olduğu anlamına gelir. Daha yavaş gitmenin tek yolu, FWotD’yi ortalama olarak almadan önce dokuz oyun oynuyorsanız. O zaman bile, sadece birkaç oyun farkından bahsediyoruz.

1-30 TAHVİLLER
Peki, ödüller ne olacak? Eski sistemde, FWotD’yi ne sıklıkta bulduğunuza bağlı olarak, 1-30 arasında dengelenirken 13.000 IP ve 18.000 IP arasında bir kazanç elde ettiniz.

LoL Mavi Öz

Öyleyse, bunu yeni sistemden aldığınız ödüller ile karşılaştıralım. Seviye 30’dan sonraki tüm kutuların aksine, 1-30 arasında tesviye ederken yeni sisteme girdiğiniz kutular rastgele DEĞİLDİR. Bunun yerine, her seviyelendirdiğinizde size belirli bir şampiyon ya da önceden belirlenmiş miktarda mavi öz değerinde şampiyon parçaları (şapkalarınızı incittiğinizi varsayarsak) veririz.
Dolayısıyla, yeni sistemde 1-30 arasında tesviye ederken bir Icon, Bir Ward ve yaklaşık 26.598 mavi öz ve şampiyonluk alırsınız demektir. Unutmayın ki bu, sahip olduğunuz şampiyonu parçalamanızı varsaymaktadır. Onları yükseltirseniz, değer daha da artar.

Bu 26.598 mavi öz toplamı yakında elde edeceğiniz FWotD başına yeni 50 BE saymıyor, bu nedenle gerçek toplam daha da yüksek. Ardından rünlerin artık özgür olduğunu düşünün – yeni oyuncuların yeni tesviye sisteminde şampiyonların kilidini açmak sadece daha kolaydır.

LoL

Yeni tesviye sisteminin 1-30 seviyeli oyuncuları nasıl etkilediğini incelemek için: Büyük çoğunluğu yolculuğunuzu daha hızlı tamamladınız (bazıları çok daha hızlıdır) ve her oyuncu bölünmüş olursanız olun daha fazla ödül kazanır.

Pekala, bu da 1-30 tesviye işidir. 30 yılı aşkın tesviye hakkında konuşma zamanı.

30 VE ÜZERİNE DÜZEYE SAHİP EĞRİ
Tamam, şimdi şimdi yeni sistemde çok üst seviyeye çıktıklarında neler olacak hakkında konuşalım. Bu bölüm biraz matematik ağır ama bize yapışıyor.

Yeni tesviye sisteminde, tırmanmaya ne kadar yüksek olursanız, tesviye zorlaşıyor. Seviye 30’dan itibaren zorluk eğrisi “merdiven” etkisi yapmaya başlar. Kilometre taşı seviyelerine yaklaştığınızda (her 25 seviye) zorlaşıyor ve bir sonraki kilometre taşı seviyesine yaklaşana kadar daha kolay olmaya devam ediyor. Preseason ile sevk ettiğimiz tesviye sisteminin şu andaki versiyonunda, her kilometre taşı arasındaki yolculuğun uzunluğu 150 seviyesine ulaşıncaya kadar daha da zorlaşıyor. Bu noktadan itibaren merdivenler yükselmeye başladı.

Oyuncuların yüksek seviyeli oldukları için cezalandırılmak istemediklerini söyleyen bazı erken geri bildirimlerimiz olduğu için ileri düzey taşlamayı kolaylaştırmak için dengeleme eğrisini değiştirmek için gidiyoruz. Aşağıdaki grafikte, tesviye eğrisini bugün mevcut haliyle (mavi çizgi ile gösterilir) ve sistemi değiştirdikten sonra (turuncu çizgi ile temsil edildiğinde) nasıl olacağımızı görebilirsiniz – bu değişiklik, yama 7.23 sırasında değişmelidir .

Yaptığımız değişikliklerle, seviyelendirme 50 seviyesine ulaştığınızda seviyeleme genel olarak daha da zorlaşacak. Daha önce olduğu gibi, her bir tesviye kilometre taşını geçtikten sonra tekrar hızlandırmadan önce seviyeleme daha da zorlaşacak. Değişimi gönderdikten sonra tesviye bir bütün olarak 150 yerine 50 seviyesinde yavaşlamayı bırakıyor.

ÖDÜL SİSTEMLERİNİ KARŞILAŞTIRMA
Tamam, ama aslında herkesin aklında olan soru şu: Eski sistemdeki oyun oynamaktan aldığınız IP’ye kıyasla, seviyelendirmeden genel olarak BE seviyesine ulaşıyor musunuz? Cevap, hangi seviyede olursanız olun ortalama olarak daha fazla alacağınızdır. Ve yeni sistemden biraz daha az kazanacağınız tek yol, her gün gerçekten çılgınca bir Lig oynuyorsanız. Bu iddiayı veri ile yedekleme zamanı.

FWotD’de ve 30 sonrası tesviye hızı üzerinde yukarıda belirtilen değişiklikleri yaptıktan sonra, aşağıdaki örneklerin hepsinin doğru olduğunu unutmayın.

LoL Mavi Öz

Aşağıdaki tabloda, yeni sistemdeki belirli seviyelere ulaştığınızda kazanacağınız toplam para birimini, eski sistemdeki aynı oyun sayısına göre kazanacağınız IP’ye kıyaslıyoruz. Yeni sistem turuncu çubuklarla temsil edilmektedir. Eski, IP tabanlı sistem mavi çubuklarla gösterilir.

LoL

Bu tabloda neyi aradığımızı açıklamak için biraz zaman ayıralım. Çalarken kaç tane FWotD bonusu aldığınızı fark eder. Yukarıdaki grafik, her dört maçta bir FWotD bonusu aldığını varsaymaktadır. Tipik oyuncu budur.

Fakat bol bol gün içinde dörtten fazla oyun oynuyorsunuz. Bu durumda, grafiğiniz şöyle olabilir:

İşte, kazandıkları her FWotD için altı oyun oynayan bir oyuncu. Bu kişi Ligi tipik oyuncuya göre daha fazla oynuyor. En üst seviyede bile olsa, bu oyuncu eski sistemde IP elde ettikleri ortalamadan daha fazla BE kazanacaktır.

Sadece tüm üslerimizi kapsıyoruz, olağanüstü bir örneğe göz atalım: kazandıkları her FWotD için ortalama sekiz oyun oynayan bir oyuncu. Bu kişi düzenli olarak sekiz maç üst üste dizen Lig’de ciddi bir çalışmaya giriyor. Eski sisteme kıyasla yeni sisteme nasıl kavuşuyorlar?

Bu davada dahi, oldukça yakındır. Ne kadar yakın? 2,200 oyun sonrasında toplam 2,300 BE daha az oluyor. Günde bir çok oyun oynayan ve az oynayan oyuncular arasındaki kazanç oranındaki bu farklılık, Ligi’nde yeni bir şey değildir; FWotD bonusunun dahil edilmeye değer olduğunu düşünüyorduk çünkü oyuncuları düzenli olarak oturum açıp oyunlara girmeye teşvik ediyor. Bunun gibi oyuncular yeni sistemdeki diğerlerinden daha hâlâ daha hizlı seviyelendiriyorlar ve yeni eşsiz tesviye lehine herkesten önce (ve onlarla birlikte gelen swag faktörü) kazanacaklar.

LoL

LoL Mavi Öz

Bu şu sonuca varıyor: Oyuncuların büyük çoğunluğu için, bu sistem eski IP tabanlı dünyadan kazanacağınızdan daha fazla para ödeyecek.

SONUÇ OLARAK
Kutsal cehennem, çok fazla çizelgeydi, çocuklar. Bu tuhaf gelebilir, ancak büyük bir sistem değişikliği olduğunu biliyorduk kapıdan mükemmel olamayacaktı. Durum öncesi, büyük değişiklikler yapılması gereken bir zamandı ve herkesi doğru hale getirmek için görüşlerinize ihtiyacımız olacağını biliyorduk. Dolayısıyla şimdi isteyebileceğimiz tek şey, bunu devam ettirmek. Gerçekten takdir ediyoruz.

Yeni tesviye ve ödüllendirme sistemleri hakkında, (özellikle Mastery 6 & 7 fiyatları ve yağma sistemindeki RNG çevresinde) birkaç kaygı duyduk fakat yukarıda ilan edilen değişiklikler bugüne kadar tamamlamaya hazırız. Şimdilik, etkisini açıkça görebilmemiz için sistemle aynı anda birkaç şeyi ayarlamaya odaklanacağız.

LoL

Related posts

LoL Şampiyon Ustalık Seviyeleri

Admin

LoL Ganimetler ve Kullanım Rehberi

Admin

Merhaba dünya!

Admin

Leave a Comment

kartal escort alanya Escort ataşehir Escort konya escort porno video manavgat escort